Τον Απολογισμό Εσόδων - Εξόδων του διαχειριστικού έτους 2014, ενέκρινε σήμερα η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, υπό την προεδρία του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου.
Συνοπτικά:
- Εσοδα: 8.792.293,69 ευρώ
- Εξοδα: 8.001.283,93 ευρώ
- Διαφορά χρήσεως: 791.009,76 ευρώ.
- Για την πληρωμή φόρων δαπανήθηκαν 2.476.428,15 ευρώ.
- Για τον ΕΝΦΙΑ: 1.722.288,30 (μέχρι τον Φεβρουάριο του 2014)
- Για φόρο επί μισθωμάτων: 740.661,92
- Για έκτακτο ειδικό τέλος δομημένων επιφανειών: 13.477,93 ευρώ
- ΦΑΠ: 3.414,47 ευρώ.
Το Συνέδριο διοργάνωσε η ελληνική κυβέρνηση κατόπιν πρωτοβουλίας του ΥΠΕΞ. Επίσης, κατά τη σημερινή Συνεδρία, δεύτερη για το μήνα Νοέμβριο, η ΔΙΣ επικύρωσε τα πρακτικά της προηγουμένης Συνεδρίας και εγκρίθηκε η εισήγηση της Σ.Ε. Χριστιανικής Αγωγής της Νεότητος για την υπογραφή Πρωτοκόλλου Συνεργασίας με το Ινστιτούτο Διαιτησίας και Εναλλακτικών Μεθόδων Επίλυσης Διαφορών (ΙΔΕΜΕΔ).
Τέλος, η ΔΙΣ, αφού έλαβε αποφάσεις σχετικά με τρέχοντα υπηρεσιακά θέματα της ημερησίας διατάξεως, διέκοψε τη Συνεδρία της, διότι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και οι Συνοδικοί Ηλείας Γερμανός και Σιδηροκάστρου Μακάριος επρόκειτο να πραγματοποιήσουν εθιμοτυπική επίσκεψη στον πρόεδρο της ελληνικής κυβέρνησης, Αλέξη Τσίπρα.
Τα
προνόμια χιλιάδων ιδιοκτητών πετρελαιοκίνητων οχημάτων, οι οποίοι μέχρι
πρότινος είχαν ελευθέρας από τα τέλη κυκλοφορίας, φαίνεται πως
"ξηλώνει" η κυβέρνηση. Σύμφωνα με το σχεδιασμό του υπουργείου
Οικονομικών, τα dieslοκίνητα Ι.Χ. έως 1.600 κυβικά, που εκλύουν κάτω από
100 μικρογραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, θα
επιβαρύνονται από το 2016 με τέλη κυκλοφορίας, θέτοντας στο στόχαστρο
περίπου 150.000 ιδιοκτήτες, που την τελευταία πενταετία αγόρασαν τα
συγκεκριμένα μοντέλα.
Την ίδια στιγμή, πρόσθετες επιβαρύνσεις, κυμαινόμενες από 30 ευρώ έως και 200 ευρώ, σχεδιάζει να επιβάλει η κυβέρνηση σε χιλιάδες φορολογούμενους, οι οποίοι κατέχουν υβριδικά ή ηλεκτροκίνητα Ι.Χ. αυτοκίνητα, καθώς, επίσης, και βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα ηλικίας μέχρι πέντε ετών, με κινητήρες άνω των 1.800 κυβικών εκατοστών.
«Στροφή» στα πετρελαιοκίνητα
Από τον Νοέμβριο του 2011, οπότε και ήρθη η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης, ολοένα και περισσότεροι Ελληνες στράφηκαν σταδιακά στο diesel. Τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), τα οποία παρουσιάζει ο Ελεύθερος Τύπος, είναι ενδεικτικά της αλλαγής που επήλθε στις αγοραστικές συνήθειες των εγχώριων καταναλωτών, προς όφελος του περιβάλλοντος, αλλά εις βάρος των βενζινοκίνητων οχημάτων. Πιο αναλυτικά, ενώ το 2011 οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων έως 1.600 κυβικά υπολείπονταν κατά πολύ σε σχέση με αυτές των βενζινοκίνητων (7.349 έναντι 80.986) το 2012 «άγγιξαν» τις 20.877 έναντι 32.540 των βενζινοκίνητων. Το 2013, δε, οι νέες ταξινομήσεις των dieselοκίνητων Ι.Χ. έως 1.600 κυβικά ξεπέρασαν αυτές των βενζινοκίνητων (31.004 έναντι 23.293), τάση η οποία συνεχίζεται έως σήμερα. Τους πρώτους εννέα μήνες του 2015 φέρεται να έχουν κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους περισσότερα από 33.000 πετρελαιοκίνητα οχήματα 1.600 κυβικών, σε αντίθεση με τα βενζινοκίνητα, ο αριθμός των οποίων ξεπέρασε κατά τι τα 20.000 Ι.Χ.
Παρόμοια είναι η εικόνα και στα αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας έως 2.000 κυβικά. Από 1.468 ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. το 2011 έφτασαν το εννεάμηνο του 2015 τις 1.837, σε αντίθεση με τις ταξινομήσεις βενζινοκίνητων που από 5.389 το 2011 έπεσαν στις μόλις 457 εφέτος.
Τέλος, στις κατηγορίες άνω των 2.000 κυβικών τα πετρελαιοκίνητα πήραν γρηγορότερα... κεφάλι έναντι των βενζινοκίνητων. Συγκεκριμένα, το 2012 ταξινομήθηκαν 39 dieselοκίνητα περισσότερα (203 έναντι 164) και σήμερα 203 (260 πετρελαιοκίνητα έναντι 57 βενζινοκίνητα). Σημειώνεται ότι πριν από πέντε χρόνια οι πωλήσεις συνολικά των επιβατικών αυτοκινήτων υπολογίζονταν σε 974.179, όταν σήμερα δεν ξεπερνούν τις 431.417, απόρροια της οικονομικής κρίσης, η οποία μετέτρεψε το αυτοκίνητο σε είδος πολυτελείας. - See more at: http://airetos.gr/default.aspx?pageid=17054#sthash.eJjOuaik.dpuf
Την ίδια στιγμή, πρόσθετες επιβαρύνσεις, κυμαινόμενες από 30 ευρώ έως και 200 ευρώ, σχεδιάζει να επιβάλει η κυβέρνηση σε χιλιάδες φορολογούμενους, οι οποίοι κατέχουν υβριδικά ή ηλεκτροκίνητα Ι.Χ. αυτοκίνητα, καθώς, επίσης, και βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα ηλικίας μέχρι πέντε ετών, με κινητήρες άνω των 1.800 κυβικών εκατοστών.
«Στροφή» στα πετρελαιοκίνητα
Από τον Νοέμβριο του 2011, οπότε και ήρθη η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης, ολοένα και περισσότεροι Ελληνες στράφηκαν σταδιακά στο diesel. Τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), τα οποία παρουσιάζει ο Ελεύθερος Τύπος, είναι ενδεικτικά της αλλαγής που επήλθε στις αγοραστικές συνήθειες των εγχώριων καταναλωτών, προς όφελος του περιβάλλοντος, αλλά εις βάρος των βενζινοκίνητων οχημάτων. Πιο αναλυτικά, ενώ το 2011 οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων έως 1.600 κυβικά υπολείπονταν κατά πολύ σε σχέση με αυτές των βενζινοκίνητων (7.349 έναντι 80.986) το 2012 «άγγιξαν» τις 20.877 έναντι 32.540 των βενζινοκίνητων. Το 2013, δε, οι νέες ταξινομήσεις των dieselοκίνητων Ι.Χ. έως 1.600 κυβικά ξεπέρασαν αυτές των βενζινοκίνητων (31.004 έναντι 23.293), τάση η οποία συνεχίζεται έως σήμερα. Τους πρώτους εννέα μήνες του 2015 φέρεται να έχουν κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους περισσότερα από 33.000 πετρελαιοκίνητα οχήματα 1.600 κυβικών, σε αντίθεση με τα βενζινοκίνητα, ο αριθμός των οποίων ξεπέρασε κατά τι τα 20.000 Ι.Χ.
Παρόμοια είναι η εικόνα και στα αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας έως 2.000 κυβικά. Από 1.468 ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. το 2011 έφτασαν το εννεάμηνο του 2015 τις 1.837, σε αντίθεση με τις ταξινομήσεις βενζινοκίνητων που από 5.389 το 2011 έπεσαν στις μόλις 457 εφέτος.
Τέλος, στις κατηγορίες άνω των 2.000 κυβικών τα πετρελαιοκίνητα πήραν γρηγορότερα... κεφάλι έναντι των βενζινοκίνητων. Συγκεκριμένα, το 2012 ταξινομήθηκαν 39 dieselοκίνητα περισσότερα (203 έναντι 164) και σήμερα 203 (260 πετρελαιοκίνητα έναντι 57 βενζινοκίνητα). Σημειώνεται ότι πριν από πέντε χρόνια οι πωλήσεις συνολικά των επιβατικών αυτοκινήτων υπολογίζονταν σε 974.179, όταν σήμερα δεν ξεπερνούν τις 431.417, απόρροια της οικονομικής κρίσης, η οποία μετέτρεψε το αυτοκίνητο σε είδος πολυτελείας. - See more at: http://airetos.gr/default.aspx?pageid=17054#sthash.eJjOuaik.dpuf
Τα
προνόμια χιλιάδων ιδιοκτητών πετρελαιοκίνητων οχημάτων, οι οποίοι μέχρι
πρότινος είχαν ελευθέρας από τα τέλη κυκλοφορίας, φαίνεται πως
"ξηλώνει" η κυβέρνηση. Σύμφωνα με το σχεδιασμό του υπουργείου
Οικονομικών, τα dieslοκίνητα Ι.Χ. έως 1.600 κυβικά, που εκλύουν κάτω από
100 μικρογραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, θα
επιβαρύνονται από το 2016 με τέλη κυκλοφορίας, θέτοντας στο στόχαστρο
περίπου 150.000 ιδιοκτήτες, που την τελευταία πενταετία αγόρασαν τα
συγκεκριμένα μοντέλα.
Την ίδια στιγμή, πρόσθετες επιβαρύνσεις, κυμαινόμενες από 30 ευρώ έως και 200 ευρώ, σχεδιάζει να επιβάλει η κυβέρνηση σε χιλιάδες φορολογούμενους, οι οποίοι κατέχουν υβριδικά ή ηλεκτροκίνητα Ι.Χ. αυτοκίνητα, καθώς, επίσης, και βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα ηλικίας μέχρι πέντε ετών, με κινητήρες άνω των 1.800 κυβικών εκατοστών.
«Στροφή» στα πετρελαιοκίνητα
Από τον Νοέμβριο του 2011, οπότε και ήρθη η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης, ολοένα και περισσότεροι Ελληνες στράφηκαν σταδιακά στο diesel. Τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), τα οποία παρουσιάζει ο Ελεύθερος Τύπος, είναι ενδεικτικά της αλλαγής που επήλθε στις αγοραστικές συνήθειες των εγχώριων καταναλωτών, προς όφελος του περιβάλλοντος, αλλά εις βάρος των βενζινοκίνητων οχημάτων. Πιο αναλυτικά, ενώ το 2011 οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων έως 1.600 κυβικά υπολείπονταν κατά πολύ σε σχέση με αυτές των βενζινοκίνητων (7.349 έναντι 80.986) το 2012 «άγγιξαν» τις 20.877 έναντι 32.540 των βενζινοκίνητων. Το 2013, δε, οι νέες ταξινομήσεις των dieselοκίνητων Ι.Χ. έως 1.600 κυβικά ξεπέρασαν αυτές των βενζινοκίνητων (31.004 έναντι 23.293), τάση η οποία συνεχίζεται έως σήμερα. Τους πρώτους εννέα μήνες του 2015 φέρεται να έχουν κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους περισσότερα από 33.000 πετρελαιοκίνητα οχήματα 1.600 κυβικών, σε αντίθεση με τα βενζινοκίνητα, ο αριθμός των οποίων ξεπέρασε κατά τι τα 20.000 Ι.Χ.
Παρόμοια είναι η εικόνα και στα αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας έως 2.000 κυβικά. Από 1.468 ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. το 2011 έφτασαν το εννεάμηνο του 2015 τις 1.837, σε αντίθεση με τις ταξινομήσεις βενζινοκίνητων που από 5.389 το 2011 έπεσαν στις μόλις 457 εφέτος.
Τέλος, στις κατηγορίες άνω των 2.000 κυβικών τα πετρελαιοκίνητα πήραν γρηγορότερα... κεφάλι έναντι των βενζινοκίνητων. Συγκεκριμένα, το 2012 ταξινομήθηκαν 39 dieselοκίνητα περισσότερα (203 έναντι 164) και σήμερα 203 (260 πετρελαιοκίνητα έναντι 57 βενζινοκίνητα). Σημειώνεται ότι πριν από πέντε χρόνια οι πωλήσεις συνολικά των επιβατικών αυτοκινήτων υπολογίζονταν σε 974.179, όταν σήμερα δεν ξεπερνούν τις 431.417, απόρροια της οικονομικής κρίσης, η οποία μετέτρεψε το αυτοκίνητο σε είδος πολυτελείας. - See more at: http://airetos.gr/default.aspx?pageid=17054#sthash.eJjOuaik.dpuf
Την ίδια στιγμή, πρόσθετες επιβαρύνσεις, κυμαινόμενες από 30 ευρώ έως και 200 ευρώ, σχεδιάζει να επιβάλει η κυβέρνηση σε χιλιάδες φορολογούμενους, οι οποίοι κατέχουν υβριδικά ή ηλεκτροκίνητα Ι.Χ. αυτοκίνητα, καθώς, επίσης, και βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα ηλικίας μέχρι πέντε ετών, με κινητήρες άνω των 1.800 κυβικών εκατοστών.
«Στροφή» στα πετρελαιοκίνητα
Από τον Νοέμβριο του 2011, οπότε και ήρθη η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης, ολοένα και περισσότεροι Ελληνες στράφηκαν σταδιακά στο diesel. Τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), τα οποία παρουσιάζει ο Ελεύθερος Τύπος, είναι ενδεικτικά της αλλαγής που επήλθε στις αγοραστικές συνήθειες των εγχώριων καταναλωτών, προς όφελος του περιβάλλοντος, αλλά εις βάρος των βενζινοκίνητων οχημάτων. Πιο αναλυτικά, ενώ το 2011 οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων έως 1.600 κυβικά υπολείπονταν κατά πολύ σε σχέση με αυτές των βενζινοκίνητων (7.349 έναντι 80.986) το 2012 «άγγιξαν» τις 20.877 έναντι 32.540 των βενζινοκίνητων. Το 2013, δε, οι νέες ταξινομήσεις των dieselοκίνητων Ι.Χ. έως 1.600 κυβικά ξεπέρασαν αυτές των βενζινοκίνητων (31.004 έναντι 23.293), τάση η οποία συνεχίζεται έως σήμερα. Τους πρώτους εννέα μήνες του 2015 φέρεται να έχουν κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους περισσότερα από 33.000 πετρελαιοκίνητα οχήματα 1.600 κυβικών, σε αντίθεση με τα βενζινοκίνητα, ο αριθμός των οποίων ξεπέρασε κατά τι τα 20.000 Ι.Χ.
Παρόμοια είναι η εικόνα και στα αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας έως 2.000 κυβικά. Από 1.468 ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. το 2011 έφτασαν το εννεάμηνο του 2015 τις 1.837, σε αντίθεση με τις ταξινομήσεις βενζινοκίνητων που από 5.389 το 2011 έπεσαν στις μόλις 457 εφέτος.
Τέλος, στις κατηγορίες άνω των 2.000 κυβικών τα πετρελαιοκίνητα πήραν γρηγορότερα... κεφάλι έναντι των βενζινοκίνητων. Συγκεκριμένα, το 2012 ταξινομήθηκαν 39 dieselοκίνητα περισσότερα (203 έναντι 164) και σήμερα 203 (260 πετρελαιοκίνητα έναντι 57 βενζινοκίνητα). Σημειώνεται ότι πριν από πέντε χρόνια οι πωλήσεις συνολικά των επιβατικών αυτοκινήτων υπολογίζονταν σε 974.179, όταν σήμερα δεν ξεπερνούν τις 431.417, απόρροια της οικονομικής κρίσης, η οποία μετέτρεψε το αυτοκίνητο σε είδος πολυτελείας. - See more at: http://airetos.gr/default.aspx?pageid=17054#sthash.eJjOuaik.dpuf
Τα
προνόμια χιλιάδων ιδιοκτητών πετρελαιοκίνητων οχημάτων, οι οποίοι μέχρι
πρότινος είχαν ελευθέρας από τα τέλη κυκλοφορίας, φαίνεται πως
"ξηλώνει" η κυβέρνηση. Σύμφωνα με το σχεδιασμό του υπουργείου
Οικονομικών, τα dieslοκίνητα Ι.Χ. έως 1.600 κυβικά, που εκλύουν κάτω από
100 μικρογραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, θα
επιβαρύνονται από το 2016 με τέλη κυκλοφορίας, θέτοντας στο στόχαστρο
περίπου 150.000 ιδιοκτήτες, που την τελευταία πενταετία αγόρασαν τα
συγκεκριμένα μοντέλα.
Την ίδια στιγμή, πρόσθετες επιβαρύνσεις, κυμαινόμενες από 30 ευρώ έως και 200 ευρώ, σχεδιάζει να επιβάλει η κυβέρνηση σε χιλιάδες φορολογούμενους, οι οποίοι κατέχουν υβριδικά ή ηλεκτροκίνητα Ι.Χ. αυτοκίνητα, καθώς, επίσης, και βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα ηλικίας μέχρι πέντε ετών, με κινητήρες άνω των 1.800 κυβικών εκατοστών.
«Στροφή» στα πετρελαιοκίνητα
Από τον Νοέμβριο του 2011, οπότε και ήρθη η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης, ολοένα και περισσότεροι Ελληνες στράφηκαν σταδιακά στο diesel. Τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), τα οποία παρουσιάζει ο Ελεύθερος Τύπος, είναι ενδεικτικά της αλλαγής που επήλθε στις αγοραστικές συνήθειες των εγχώριων καταναλωτών, προς όφελος του περιβάλλοντος, αλλά εις βάρος των βενζινοκίνητων οχημάτων. Πιο αναλυτικά, ενώ το 2011 οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων έως 1.600 κυβικά υπολείπονταν κατά πολύ σε σχέση με αυτές των βενζινοκίνητων (7.349 έναντι 80.986) το 2012 «άγγιξαν» τις 20.877 έναντι 32.540 των βενζινοκίνητων. Το 2013, δε, οι νέες ταξινομήσεις των dieselοκίνητων Ι.Χ. έως 1.600 κυβικά ξεπέρασαν αυτές των βενζινοκίνητων (31.004 έναντι 23.293), τάση η οποία συνεχίζεται έως σήμερα. Τους πρώτους εννέα μήνες του 2015 φέρεται να έχουν κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους περισσότερα από 33.000 πετρελαιοκίνητα οχήματα 1.600 κυβικών, σε αντίθεση με τα βενζινοκίνητα, ο αριθμός των οποίων ξεπέρασε κατά τι τα 20.000 Ι.Χ.
Παρόμοια είναι η εικόνα και στα αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας έως 2.000 κυβικά. Από 1.468 ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. το 2011 έφτασαν το εννεάμηνο του 2015 τις 1.837, σε αντίθεση με τις ταξινομήσεις βενζινοκίνητων που από 5.389 το 2011 έπεσαν στις μόλις 457 εφέτος.
Τέλος, στις κατηγορίες άνω των 2.000 κυβικών τα πετρελαιοκίνητα πήραν γρηγορότερα... κεφάλι έναντι των βενζινοκίνητων. Συγκεκριμένα, το 2012 ταξινομήθηκαν 39 dieselοκίνητα περισσότερα (203 έναντι 164) και σήμερα 203 (260 πετρελαιοκίνητα έναντι 57 βενζινοκίνητα). Σημειώνεται ότι πριν από πέντε χρόνια οι πωλήσεις συνολικά των επιβατικών αυτοκινήτων υπολογίζονταν σε 974.179, όταν σήμερα δεν ξεπερνούν τις 431.417, απόρροια της οικονομικής κρίσης, η οποία μετέτρεψε το αυτοκίνητο σε είδος πολυτελείας. - See more at: http://airetos.gr/default.aspx?pageid=17054#sthash.eJjOuaik.dpuf
Την ίδια στιγμή, πρόσθετες επιβαρύνσεις, κυμαινόμενες από 30 ευρώ έως και 200 ευρώ, σχεδιάζει να επιβάλει η κυβέρνηση σε χιλιάδες φορολογούμενους, οι οποίοι κατέχουν υβριδικά ή ηλεκτροκίνητα Ι.Χ. αυτοκίνητα, καθώς, επίσης, και βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα ηλικίας μέχρι πέντε ετών, με κινητήρες άνω των 1.800 κυβικών εκατοστών.
«Στροφή» στα πετρελαιοκίνητα
Από τον Νοέμβριο του 2011, οπότε και ήρθη η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης, ολοένα και περισσότεροι Ελληνες στράφηκαν σταδιακά στο diesel. Τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), τα οποία παρουσιάζει ο Ελεύθερος Τύπος, είναι ενδεικτικά της αλλαγής που επήλθε στις αγοραστικές συνήθειες των εγχώριων καταναλωτών, προς όφελος του περιβάλλοντος, αλλά εις βάρος των βενζινοκίνητων οχημάτων. Πιο αναλυτικά, ενώ το 2011 οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων έως 1.600 κυβικά υπολείπονταν κατά πολύ σε σχέση με αυτές των βενζινοκίνητων (7.349 έναντι 80.986) το 2012 «άγγιξαν» τις 20.877 έναντι 32.540 των βενζινοκίνητων. Το 2013, δε, οι νέες ταξινομήσεις των dieselοκίνητων Ι.Χ. έως 1.600 κυβικά ξεπέρασαν αυτές των βενζινοκίνητων (31.004 έναντι 23.293), τάση η οποία συνεχίζεται έως σήμερα. Τους πρώτους εννέα μήνες του 2015 φέρεται να έχουν κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους περισσότερα από 33.000 πετρελαιοκίνητα οχήματα 1.600 κυβικών, σε αντίθεση με τα βενζινοκίνητα, ο αριθμός των οποίων ξεπέρασε κατά τι τα 20.000 Ι.Χ.
Παρόμοια είναι η εικόνα και στα αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας έως 2.000 κυβικά. Από 1.468 ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. το 2011 έφτασαν το εννεάμηνο του 2015 τις 1.837, σε αντίθεση με τις ταξινομήσεις βενζινοκίνητων που από 5.389 το 2011 έπεσαν στις μόλις 457 εφέτος.
Τέλος, στις κατηγορίες άνω των 2.000 κυβικών τα πετρελαιοκίνητα πήραν γρηγορότερα... κεφάλι έναντι των βενζινοκίνητων. Συγκεκριμένα, το 2012 ταξινομήθηκαν 39 dieselοκίνητα περισσότερα (203 έναντι 164) και σήμερα 203 (260 πετρελαιοκίνητα έναντι 57 βενζινοκίνητα). Σημειώνεται ότι πριν από πέντε χρόνια οι πωλήσεις συνολικά των επιβατικών αυτοκινήτων υπολογίζονταν σε 974.179, όταν σήμερα δεν ξεπερνούν τις 431.417, απόρροια της οικονομικής κρίσης, η οποία μετέτρεψε το αυτοκίνητο σε είδος πολυτελείας. - See more at: http://airetos.gr/default.aspx?pageid=17054#sthash.eJjOuaik.dpuf
Τα
προνόμια χιλιάδων ιδιοκτητών πετρελαιοκίνητων οχημάτων, οι οποίοι μέχρι
πρότινος είχαν ελευθέρας από τα τέλη κυκλοφορίας, φαίνεται πως
"ξηλώνει" η κυβέρνηση. Σύμφωνα με το σχεδιασμό του υπουργείου
Οικονομικών, τα dieslοκίνητα Ι.Χ. έως 1.600 κυβικά, που εκλύουν κάτω από
100 μικρογραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, θα
επιβαρύνονται από το 2016 με τέλη κυκλοφορίας, θέτοντας στο στόχαστρο
περίπου 150.000 ιδιοκτήτες, που την τελευταία πενταετία αγόρασαν τα
συγκεκριμένα μοντέλα.
Την ίδια στιγμή, πρόσθετες επιβαρύνσεις, κυμαινόμενες από 30 ευρώ έως και 200 ευρώ, σχεδιάζει να επιβάλει η κυβέρνηση σε χιλιάδες φορολογούμενους, οι οποίοι κατέχουν υβριδικά ή ηλεκτροκίνητα Ι.Χ. αυτοκίνητα, καθώς, επίσης, και βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα ηλικίας μέχρι πέντε ετών, με κινητήρες άνω των 1.800 κυβικών εκατοστών.
«Στροφή» στα πετρελαιοκίνητα
Από τον Νοέμβριο του 2011, οπότε και ήρθη η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης, ολοένα και περισσότεροι Ελληνες στράφηκαν σταδιακά στο diesel. Τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), τα οποία παρουσιάζει ο Ελεύθερος Τύπος, είναι ενδεικτικά της αλλαγής που επήλθε στις αγοραστικές συνήθειες των εγχώριων καταναλωτών, προς όφελος του περιβάλλοντος, αλλά εις βάρος των βενζινοκίνητων οχημάτων. Πιο αναλυτικά, ενώ το 2011 οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων έως 1.600 κυβικά υπολείπονταν κατά πολύ σε σχέση με αυτές των βενζινοκίνητων (7.349 έναντι 80.986) το 2012 «άγγιξαν» τις 20.877 έναντι 32.540 των βενζινοκίνητων. Το 2013, δε, οι νέες ταξινομήσεις των dieselοκίνητων Ι.Χ. έως 1.600 κυβικά ξεπέρασαν αυτές των βενζινοκίνητων (31.004 έναντι 23.293), τάση η οποία συνεχίζεται έως σήμερα. Τους πρώτους εννέα μήνες του 2015 φέρεται να έχουν κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους περισσότερα από 33.000 πετρελαιοκίνητα οχήματα 1.600 κυβικών, σε αντίθεση με τα βενζινοκίνητα, ο αριθμός των οποίων ξεπέρασε κατά τι τα 20.000 Ι.Χ.
Παρόμοια είναι η εικόνα και στα αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας έως 2.000 κυβικά. Από 1.468 ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. το 2011 έφτασαν το εννεάμηνο του 2015 τις 1.837, σε αντίθεση με τις ταξινομήσεις βενζινοκίνητων που από 5.389 το 2011 έπεσαν στις μόλις 457 εφέτος.
Τέλος, στις κατηγορίες άνω των 2.000 κυβικών τα πετρελαιοκίνητα πήραν γρηγορότερα... κεφάλι έναντι των βενζινοκίνητων. Συγκεκριμένα, το 2012 ταξινομήθηκαν 39 dieselοκίνητα περισσότερα (203 έναντι 164) και σήμερα 203 (260 πετρελαιοκίνητα έναντι 57 βενζινοκίνητα). Σημειώνεται ότι πριν από πέντε χρόνια οι πωλήσεις συνολικά των επιβατικών αυτοκινήτων υπολογίζονταν σε 974.179, όταν σήμερα δεν ξεπερνούν τις 431.417, απόρροια της οικονομικής κρίσης, η οποία μετέτρεψε το αυτοκίνητο σε είδος πολυτελείας. - See more at: http://airetos.gr/default.aspx?pageid=17054#sthash.eJjOuaik.dpuf
Την ίδια στιγμή, πρόσθετες επιβαρύνσεις, κυμαινόμενες από 30 ευρώ έως και 200 ευρώ, σχεδιάζει να επιβάλει η κυβέρνηση σε χιλιάδες φορολογούμενους, οι οποίοι κατέχουν υβριδικά ή ηλεκτροκίνητα Ι.Χ. αυτοκίνητα, καθώς, επίσης, και βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα ηλικίας μέχρι πέντε ετών, με κινητήρες άνω των 1.800 κυβικών εκατοστών.
«Στροφή» στα πετρελαιοκίνητα
Από τον Νοέμβριο του 2011, οπότε και ήρθη η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης, ολοένα και περισσότεροι Ελληνες στράφηκαν σταδιακά στο diesel. Τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), τα οποία παρουσιάζει ο Ελεύθερος Τύπος, είναι ενδεικτικά της αλλαγής που επήλθε στις αγοραστικές συνήθειες των εγχώριων καταναλωτών, προς όφελος του περιβάλλοντος, αλλά εις βάρος των βενζινοκίνητων οχημάτων. Πιο αναλυτικά, ενώ το 2011 οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων έως 1.600 κυβικά υπολείπονταν κατά πολύ σε σχέση με αυτές των βενζινοκίνητων (7.349 έναντι 80.986) το 2012 «άγγιξαν» τις 20.877 έναντι 32.540 των βενζινοκίνητων. Το 2013, δε, οι νέες ταξινομήσεις των dieselοκίνητων Ι.Χ. έως 1.600 κυβικά ξεπέρασαν αυτές των βενζινοκίνητων (31.004 έναντι 23.293), τάση η οποία συνεχίζεται έως σήμερα. Τους πρώτους εννέα μήνες του 2015 φέρεται να έχουν κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους περισσότερα από 33.000 πετρελαιοκίνητα οχήματα 1.600 κυβικών, σε αντίθεση με τα βενζινοκίνητα, ο αριθμός των οποίων ξεπέρασε κατά τι τα 20.000 Ι.Χ.
Παρόμοια είναι η εικόνα και στα αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας έως 2.000 κυβικά. Από 1.468 ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. το 2011 έφτασαν το εννεάμηνο του 2015 τις 1.837, σε αντίθεση με τις ταξινομήσεις βενζινοκίνητων που από 5.389 το 2011 έπεσαν στις μόλις 457 εφέτος.
Τέλος, στις κατηγορίες άνω των 2.000 κυβικών τα πετρελαιοκίνητα πήραν γρηγορότερα... κεφάλι έναντι των βενζινοκίνητων. Συγκεκριμένα, το 2012 ταξινομήθηκαν 39 dieselοκίνητα περισσότερα (203 έναντι 164) και σήμερα 203 (260 πετρελαιοκίνητα έναντι 57 βενζινοκίνητα). Σημειώνεται ότι πριν από πέντε χρόνια οι πωλήσεις συνολικά των επιβατικών αυτοκινήτων υπολογίζονταν σε 974.179, όταν σήμερα δεν ξεπερνούν τις 431.417, απόρροια της οικονομικής κρίσης, η οποία μετέτρεψε το αυτοκίνητο σε είδος πολυτελείας. - See more at: http://airetos.gr/default.aspx?pageid=17054#sthash.eJjOuaik.dpuf
Τα
προνόμια χιλιάδων ιδιοκτητών πετρελαιοκίνητων οχημάτων, οι οποίοι μέχρι
πρότινος είχαν ελευθέρας από τα τέλη κυκλοφορίας, φαίνεται πως
"ξηλώνει" η κυβέρνηση. Σύμφωνα με το σχεδιασμό του υπουργείου
Οικονομικών, τα dieslοκίνητα Ι.Χ. έως 1.600 κυβικά, που εκλύουν κάτω από
100 μικρογραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, θα
επιβαρύνονται από το 2016 με τέλη κυκλοφορίας, θέτοντας στο στόχαστρο
περίπου 150.000 ιδιοκτήτες, που την τελευταία πενταετία αγόρασαν τα
συγκεκριμένα μοντέλα.
Την ίδια στιγμή, πρόσθετες επιβαρύνσεις, κυμαινόμενες από 30 ευρώ έως και 200 ευρώ, σχεδιάζει να επιβάλει η κυβέρνηση σε χιλιάδες φορολογούμενους, οι οποίοι κατέχουν υβριδικά ή ηλεκτροκίνητα Ι.Χ. αυτοκίνητα, καθώς, επίσης, και βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα ηλικίας μέχρι πέντε ετών, με κινητήρες άνω των 1.800 κυβικών εκατοστών.
«Στροφή» στα πετρελαιοκίνητα
Από τον Νοέμβριο του 2011, οπότε και ήρθη η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης, ολοένα και περισσότεροι Ελληνες στράφηκαν σταδιακά στο diesel. Τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), τα οποία παρουσιάζει ο Ελεύθερος Τύπος, είναι ενδεικτικά της αλλαγής που επήλθε στις αγοραστικές συνήθειες των εγχώριων καταναλωτών, προς όφελος του περιβάλλοντος, αλλά εις βάρος των βενζινοκίνητων οχημάτων. Πιο αναλυτικά, ενώ το 2011 οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων έως 1.600 κυβικά υπολείπονταν κατά πολύ σε σχέση με αυτές των βενζινοκίνητων (7.349 έναντι 80.986) το 2012 «άγγιξαν» τις 20.877 έναντι 32.540 των βενζινοκίνητων. Το 2013, δε, οι νέες ταξινομήσεις των dieselοκίνητων Ι.Χ. έως 1.600 κυβικά ξεπέρασαν αυτές των βενζινοκίνητων (31.004 έναντι 23.293), τάση η οποία συνεχίζεται έως σήμερα. Τους πρώτους εννέα μήνες του 2015 φέρεται να έχουν κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους περισσότερα από 33.000 πετρελαιοκίνητα οχήματα 1.600 κυβικών, σε αντίθεση με τα βενζινοκίνητα, ο αριθμός των οποίων ξεπέρασε κατά τι τα 20.000 Ι.Χ.
Παρόμοια είναι η εικόνα και στα αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας έως 2.000 κυβικά. Από 1.468 ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. το 2011 έφτασαν το εννεάμηνο του 2015 τις 1.837, σε αντίθεση με τις ταξινομήσεις βενζινοκίνητων που από 5.389 το 2011 έπεσαν στις μόλις 457 εφέτος.
Τέλος, στις κατηγορίες άνω των 2.000 κυβικών τα πετρελαιοκίνητα πήραν γρηγορότερα... κεφάλι έναντι των βενζινοκίνητων. Συγκεκριμένα, το 2012 ταξινομήθηκαν 39 dieselοκίνητα περισσότερα (203 έναντι 164) και σήμερα 203 (260 πετρελαιοκίνητα έναντι 57 βενζινοκίνητα). Σημειώνεται ότι πριν από πέντε χρόνια οι πωλήσεις συνολικά των επιβατικών αυτοκινήτων υπολογίζονταν σε 974.179, όταν σήμερα δεν ξεπερνούν τις 431.417, απόρροια της οικονομικής κρίσης, η οποία μετέτρεψε το αυτοκίνητο σε είδος πολυτελείας. - See more at: http://airetos.gr/default.aspx?pageid=17054#sthash.eJjOuaik.dpuf
Την ίδια στιγμή, πρόσθετες επιβαρύνσεις, κυμαινόμενες από 30 ευρώ έως και 200 ευρώ, σχεδιάζει να επιβάλει η κυβέρνηση σε χιλιάδες φορολογούμενους, οι οποίοι κατέχουν υβριδικά ή ηλεκτροκίνητα Ι.Χ. αυτοκίνητα, καθώς, επίσης, και βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα ηλικίας μέχρι πέντε ετών, με κινητήρες άνω των 1.800 κυβικών εκατοστών.
«Στροφή» στα πετρελαιοκίνητα
Από τον Νοέμβριο του 2011, οπότε και ήρθη η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης, ολοένα και περισσότεροι Ελληνες στράφηκαν σταδιακά στο diesel. Τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), τα οποία παρουσιάζει ο Ελεύθερος Τύπος, είναι ενδεικτικά της αλλαγής που επήλθε στις αγοραστικές συνήθειες των εγχώριων καταναλωτών, προς όφελος του περιβάλλοντος, αλλά εις βάρος των βενζινοκίνητων οχημάτων. Πιο αναλυτικά, ενώ το 2011 οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων έως 1.600 κυβικά υπολείπονταν κατά πολύ σε σχέση με αυτές των βενζινοκίνητων (7.349 έναντι 80.986) το 2012 «άγγιξαν» τις 20.877 έναντι 32.540 των βενζινοκίνητων. Το 2013, δε, οι νέες ταξινομήσεις των dieselοκίνητων Ι.Χ. έως 1.600 κυβικά ξεπέρασαν αυτές των βενζινοκίνητων (31.004 έναντι 23.293), τάση η οποία συνεχίζεται έως σήμερα. Τους πρώτους εννέα μήνες του 2015 φέρεται να έχουν κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους περισσότερα από 33.000 πετρελαιοκίνητα οχήματα 1.600 κυβικών, σε αντίθεση με τα βενζινοκίνητα, ο αριθμός των οποίων ξεπέρασε κατά τι τα 20.000 Ι.Χ.
Παρόμοια είναι η εικόνα και στα αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας έως 2.000 κυβικά. Από 1.468 ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. το 2011 έφτασαν το εννεάμηνο του 2015 τις 1.837, σε αντίθεση με τις ταξινομήσεις βενζινοκίνητων που από 5.389 το 2011 έπεσαν στις μόλις 457 εφέτος.
Τέλος, στις κατηγορίες άνω των 2.000 κυβικών τα πετρελαιοκίνητα πήραν γρηγορότερα... κεφάλι έναντι των βενζινοκίνητων. Συγκεκριμένα, το 2012 ταξινομήθηκαν 39 dieselοκίνητα περισσότερα (203 έναντι 164) και σήμερα 203 (260 πετρελαιοκίνητα έναντι 57 βενζινοκίνητα). Σημειώνεται ότι πριν από πέντε χρόνια οι πωλήσεις συνολικά των επιβατικών αυτοκινήτων υπολογίζονταν σε 974.179, όταν σήμερα δεν ξεπερνούν τις 431.417, απόρροια της οικονομικής κρίσης, η οποία μετέτρεψε το αυτοκίνητο σε είδος πολυτελείας. - See more at: http://airetos.gr/default.aspx?pageid=17054#sthash.eJjOuaik.dpuf
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσίευση σχολίου