Υπάρχουν
κάποιες ανελαστικές παροχές που οι Δήμοι είναι επιβεβλημένο να τις
προσέχουν ιδιαίτερα, γιατί απευθύνονται σε συμπολίτες μας που θεωρούνται
ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες που χρήζουν βοήθειας και φροντίδας. Μία
από αυτές είμαι και η Δημοτική συγκοινωνία το κοινωνικό έργο της οποίας
είναι ανεκτίμητο.
Η Πόλη μας έχει άμεση ανάγκη της Δημοτικής συγκοινωνίας διότι αφενός
μετά την ενοποίηση έχει τεράστια έκταση και αφετέρου στερείται πρόσβασης
σε σταθμούς των ΗΣΑΠ που εξυπηρετούν και συνδέουν το προάστιό μας με
το κέντρο της Αθήνας. Για όλους αυτούς τους λόγους και για άλλους τόσους
η ύπαρξη της Δημοτικής συγκοινωνίας είναι κοινωνική προσφορά και παροχή
ανακούφισης της καθημερινότητας των συμπολιτών μας.
Με λύπη πληροφορηθήκαμε πως από 15 Νοεμβρίου η δημοτική συγκοινωνία σταμάτησε να προσφέρει τις υπηρεσίες της.
Δεν βιαστήκαμε να καταλογίσουμε άμεσες ευθύνες στη Δημοτική Αρχή γιατί
επιδιώξαμε να πληροφορηθούμε πρώτα και μετά να γράψουμε. Το θέμα είχε
ξεκινήσει από τον περασμένο μήνα όταν ο Επίτροπος του Ελεγκτικού
συνεδρίου προειδοποίησε με έγγραφό του το Δήμο πως για τελευταία φορά θα
εγκρίνει την υπέρβαση καυσίμων των αυτοκινήτων που εκτελούν τα
προγραμματισμένα δρομολόγια στη Πόλη. Ενεργοποίησε μάλιστα ένα νόμο του
1983 με τον οποίο τα καύσιμα ανά όχημα υπολογίζονται ανάλογα με την
ιπποδύναμη των αυτοκινήτων.
Ως είναι φυσικό τα αυτοκίνητα εκτελώντας τα προγραμματισμένα
δρομολόγιά τους έκαναν εκ νέου υπέρβαση καυσίμων και Ο Δήμος μη
υπολογίζοντας πως τα πάντα πια ελέγχονται με σχολαστικότητα και με
πληροφοριακή υποστήριξη αξιόλογη, έστειλαν τα παραστατικά έγκρισης στον
Επίτροπο ο οποίος με τη σειρά τα απέρριψε απειλώντας πως θα καταλογίσει
χρηματικές ευθύνες στους υπαλλήλους που τα συνυπέγραψαν. Έτσι ο Δήμος
διέκοψε την Δημοτική συγκοινωνία μη δυνάμενος να αντιμετωπίσει το θέμα.
Υπάρχουν ευθύνες? Ασφαλώς και ναι και μάλιστα πολιτικές!! Ο Δήμος αρχικά αιφνιδίασε τους συμπολίτες μας διότι δεν προηγήθηκε καμία ενημέρωση-ανακοίνωση που θα εξηγούσε τα πάντα.
Δεύτερον Ο Δήμος δεν προετοιμάστηκε κατάλληλα και έγκαιρα με
παρεμβάσεις του στους αρμόδιους φορείς για να βρεθεί μια θεσμικά
κατοχυρωμένη λύση. Δεν ενημέρωσε το Δημοτικό Συμβούλιο που έγινε στις 10/11/2015 ή και με έκτακτο Δ.Σ. αφού γνώριζε το πρόβλημα το με αριθμ. πρωτ. 76829/41984+76827/4198310-2015 /21-έγγραφο
ή ακόμη στην Επιτροπή Διαβούλευσης έτσι ώστε οι αιρετοί και οι πολίτες
να ενημερωθούν έγκαιρα και οι συμπολίτες μας να προσαρμόσουν, επώδυνα
μεν αλλά αποφασιστικά δε την καθημερινότητά τους. Η πρότασή μας είναι να
κυκλοφορήσουν άμεσα τα αυτοκίνητα με τουλάχιστον πρωινά κα μεσημεριανά
δρομολόγια 07:00-09:00 και 14:00-16:00 εξυπηρετώντας και τις δεκάδες
μαθητών που τα χρησιμοποιούν και το συντομότερο να γίνει δημοτικό
συμβούλιο για να παρθούν αποφάσεις.
Η
Τοπική Αυτοδιοίκηση, όπως και άλλες φορές έχουμε γράψει, είναι θεσμός
σταυρικήε υποστήριξης των πολιτών της, ιδιαίτερα αυτήν την εποχή που το
ελάχιστο επίπεδο αξιοπρεπούς διαβίωσης έχει εκλείψει! Χρειάζεται κύριοι
της Δημοτικής Αρχής μεγαλύτερη ευαισθησία και περισσότερη υπευθυνότητα.
Τα προβλήματα όταν τα αφήνεις γαγγραινιάζουν και μετά απαιτούν ειδικούς
χειρισμούς για την επίλυσή τους ή μένουν άλυτα με τεράστιες κοινωνικές
συνέπειες και ανυπέρβλητο πολιτικό κόστος. Προσπαθήστε να βρείτε λύση
γιατί αλλιώς θα προκαλέσετε ανεξέλεγκτες συνέπειες. Η Δημοτική μας Ομάδα
ας δηλώνει πως είναι στο πλευρό σας εκτιμώντας τις καλές σας προθέσεις
και πρωτοβουλίες.
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσίευση σχολίου