Οι
Πειραιώτες φαίνεται ότι ανταποκρίνονται στην ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με τον
Δήμο Πειραιά, μέσω της νέας εφαρμογής «Pireapp», αλλά
και της τηλεφωνικής γραμμής 15510, που έχουν στόχο την καταγραφή και την άμεση
επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας.
Ειδικά
σε ό,τι αφορά το «Pireapp»,
είναι χαρακτηριστικό ότι κατά την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του
(16/02/2016-24/02/2016), 682 χρήστες «κατέβασαν» την εφαρμογή στο κινητό τους.
Συνολικά - και μέσω της εφαρμογής για έξυπνα κινητά και μέσω της γραμμής δημότη
15510 - έχουν σταλεί 63 αναφορές. Από αυτές οι 9 έχουν επιλυθεί και 53 έχουν
ήδη δρομολογηθεί προς επίλυση, ενώ μια μόλις αναφορά είναι σε εκκρεμότητα.
Σημειώνεται
πως τρείς ημέρες είναι ο μέσος χρόνος επίλυσης των προβλημάτων που αναφέρθηκαν.
Οι συχνότερες καταγραφές αφορούν:
1.Οδόστρωμα
κατεστραμμένο:19%
2.
Λακούβα στο οδόστρωμα: 14%
3.
Πεζοδρόμιο κατεστραμμένο: 13%
4.
Υπερμεγέθη Δένδρα-Φυτά: 11%
5.
Σκουπίδια/Μπάζα: 8%
6
Ογκώδες αντικείμενο παρατημένο: 6%.
Η εφαρμογή «Pireapp» είναι διαθέσιμη στα παρακάτω links:
Για iphone:
Για android:
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσίευση σχολίου