Μεγάλη
είναι η ανταπόκριση των Πειραιωτών στην ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με τον Δήμο
Πειραιά, μέσω της νέας εφαρμογής «Pireapp»
αλλά και της τηλεφωνικής γραμμής 15510, πως έχουν ως στόχο την καταγραφή και την
άμεση επίλυση των προβλημάτων καθημερινότητας.
Τα
στατιστικά στοιχεία στον πρώτο μήνα λειτουργίας της διαδραστικής εφαρμογής
«Pireapp»
καθώς και της τηλεφωνικής γραμμής, αναδεικνύουν την αποδοχή της εφαρμογής καθώς
και τη διάθεση των δημοτών, να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση μικρών και
μεγαλύτερων προβλημάτων που εντοπίζουν στις γειτονιές της πόλης.
Αναλυτικότερα,
στο χρονικό διάστημα 16/02/2016 έως 20/03/2016, 793 χρήστες «κατέβασαν» την
εφαρμογή στο κινητό τους. Συνολικά - και μέσω της εφαρμογής για έξυπνα κινητά
και μέσω της γραμμής δημότη 15510 -
έχουν σταλεί 200 αναφορές. Από αυτές οι 42 έχουν επιλυθεί, 155 έχουν ήδη
δρομολογηθεί προς επίλυση, ενώ τρείς μόλις αναφορές είναι σε εκκρεμότητα.
Σημειώνεται
πως τρείς ημέρες είναι ο μέσος χρόνος επίλυσης των προβλημάτων που αναφέρθηκαν.
Οι
συχνότερες καταγραφές στον πρώτο μήνα λειτουργίας του «Pireapp»
αφορούν:
1.Υπερμεγέθη
Δέντρα-Φυτά:10%
2.
Πεζοδρόμιο κατεστραμμένο: 15,5%
3.
Οδόστρωμα κατεστραμμένο: 18%
4.
Σκουπίδια/Μπάζα: 7%
5.
Ογκώδες αντικείμενο παρατημένο: 10,5%
6.
Λακούβα στο οδόστρωμα: 8%
Η
εφαρμογή «Pireapp»
είναι διαθέσιμη στα παρακάτω links:
Για iphone:
https://itunes.apple.com/gr/ap p/pireapp/id874657232?l=el&mt= 8
Για android:
https://play.google.com/store/ apps/details?id=com.novoville. pireapp
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσίευση σχολίου