Την
άποψή του ότι ο Αλέξης Τσίπρας δεν έφερε καμία νέα επένδυση από την
Κίνα αλλά πάτησε πάνω στα χνάρια της Νέας Δημοκρατίας, εξέφρασε μέσω της
προσωπικής του σελίδας ο βουλευτής Χίου, Νότης Μηταράκης.
«Ο κ. Τσίπρας και το επικοινωνιακό επιτελείο της κυβέρνησης όσο και να προσπαθούν δεν μπορούν να αλλάξουν την πραγματικότητα. Το ταξίδι που πραγματοποίησε στην Κίνα δεν αρκεί για να καλύψει την επενδυτική άπνοια που έχει προκαλέσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ και να επουλώσει τα μεγάλα τραύματα που έχει δημιουργήσει στην αξιοπιστία της χώρας και στην πραγματική οικονομία» επισημαίνει μεταξύ άλλων ο κ. Μηταράκης.
Στο κείμενο του αναφέρει:
«Ο κ. Τσίπρας με την επίσκεψη του στο Πεκίνο και τη Σαγκάη το μόνο που έκανε ήταν να βαδίσει πάνω στα δικά μας χνάρια. Δεν προσέθεσε τίποτα το καινούργιο. Καμία νέα επένδυση δεν φέρνει. Και η σύγκριση είναι καταλυτική καθώς μόνο κατά την επίσκεψη του Κινέζου Πρωθυπουργού στην Αθήνα τον Ιούνιο του 2014 υπογράφηκαν 19 συμφωνίες και μνημόνια συνεργασίας αξίας 6,5 δισ. δολ.
Η στρατηγική συνεργασία Ελλάδας – Κίνας, η αναβάθμιση των οικονομικών και εμπορικών σχέσεων, οι νέες επενδύσεις της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά και η παρουσία των μεγάλων κινεζικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα είναι έργα που προωθήθηκαν και σχεδιάστηκαν από τη ΝΔ. Είναι γνωστό σε όλους ότι ο Κώστας Καραμανλής οραματίστηκε και υλοποίησε την μεγάλη επένδυση της Cosco.
Τον Ιανουάριο του 2006 η κυβέρνηση της ΝΔ υπέγραψε την Συνολική Στρατηγική Εταιρική Σχέση μεταξύ των δύο χωρών και ο Α. Σαμαράς την περίοδο 2012 -2014 εξέλιξε την σχέση αυτή καθιστώντας την Ελλάδα βασική πύλη εισόδου και δίνοντας στη διμερή συνεργασία ένα σαφές οικονομικό και επιχειρηματικό περιεχόμενο.
Ο ΣΥΡΙΖΑ στο παρελθόν πολέμησε λυσσαλέα τα συγκεκριμένα επενδυτικά σχέδια. Τώρα, που ανακαλύπτει την σπουδαιότητα τους μιλάει για τη δήθεν πολυδιάστατη πολιτική που ακολουθεί και αποφεύγει την οποιαδήποτε αναφορά στο έργο και τις προσπάθειες των προηγούμενων κυβερνήσεων. Είναι και αυτό ένα δείγμα της πολιτικής μικροψυχίας που διακρίνει τη σημερινή κυβέρνηση.
Ως προς την ουσία της επίσκεψης πρέπει να επισημανθεί:
Πρώτο, ότι το επιχειρηματικό ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε για την επίσκεψη του κ. Τσίπρα ήταν εξαιρετικά περιορισμένο. Τον κ. Τσίπρα συνόδευσαν 40 εκπρόσωποι επιχειρηματικών φορέων εκ των οποίων μόνο οι 25 εκπροσωπούσαν ιδιωτικές επιχειρήσεις. Αντίθετα τον Μάιο του 2013, τον πρώην Πρωθυπουργό κ. Αντ. Σαμαρά συνόδευσαν στην Κίνα 87 εκπρόσωποι ελληνικών επιχειρήσεων και φορέων.
Δεύτερο, στην αντίστοιχη επίσκεψη τον Μάιο του 2013 εμείς, ως Υπουργείο Ανάπτυξης είχαμε διοργανώσει - στο πλαίσιο της επίσκεψης του κ. Σαμαρά - δύο επιχειρηματικά συνέδρια (Business Forum) στο Πεκίνο και στη Σαγκάη. Σε αυτά συμμετείχαν πάνω από 255 Κινεζικές επιχειρήσεις και πραγματοποιήθηκαν πάνω από 450 προγραμματισμένες συναντήσεις με τους εκπροσώπους των Ελληνικών επιχειρήσεων.
Τρίτο, οι επενδύσεις και οι ευρύτεροι σχεδιασμοί της Cosco για την αναβάθμιση του λιμανιού στον Πειραιά έγιναν πριν από την ανάληψη της εξουσίας από ΣΥΡΙΖΑ & ΑΝΕΛ.
Τέταρτο, η παρουσία των δύο κινεζικών τεχνολογικών κολοσσών στην Ελλάδα είχε εξασφαλιστεί πριν από τρία χρόνια. Η Κινεζική Huawei ανακοίνωσε τον Μάιο του 2013 και κατασκεύασε έξι μήνες μετά στον Πειραιά τον διαμετακομιστικό κόμβο για τα προϊόντα που διακινεί στην Ευρώπη.
Πέμπτο, ανάλογες κινήσεις έκανε και η εταιρεία ΖΤΕ η οποία τον Μάρτιο του 2014, ολοκλήρωσε την επένδυση της και κατέστησε το λιμάνι του Πειραιά διαμετακομιστικό κέντρο (transit and logistics hub) για τα προϊόντα της στην Ευρώπη και την ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου.
Έκτο, η Κινεζική Fosun που είχε εκφράσει το ενδιαφέρον της για τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, μπήκε από το καλοκαίρι του 2014 στο κοινοπρακτικό σχήμα για την αξιοποίηση του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό.
Έβδομο, η αεροπορική σύνδεση των δύο χωρών όπως και οι επενδύσεις στον τομέα των υποδομών, των ακινήτων, τέθηκαν επίσης επί τάπητος την περίοδο 2012 -2014.
Όγδοο, προωθήθηκε η ουσιαστική συνεργασία των δύο πλευρών στον τομέα των επενδύσεων. Αφενός με την υπογραφή τον Μάιο του 2013 της συμφωνίας Συνεργασίας του Invest in Greece, με την China Development Bank, με στόχο την προώθηση της οικονομικής συνεργασίας των δύο χωρών σε τομείς προτεραιότητας, όπως, τουρισμός ακίνητα, τηλεπικοινωνίες, μεταφορές και ενέργεια. Αφετέρου με την υπογραφή της συμφωνίας τον Φεβρουάριο του 2014 για τη δημιουργία ενός μόνιμου μηχανισμού για την ενίσχυση της συνεργασίας στον τομέα των επενδύσεων.
Ο κ. Τσίπρας και το επικοινωνιακό επιτελείο της κυβέρνησης όσο και να προσπαθούν δεν μπορούν να αλλάξουν την πραγματικότητα. Το ταξίδι που πραγματοποίησε στην Κίνα δεν αρκεί για να καλύψει την επενδυτική άπνοια που έχει προκαλέσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ και να επουλώσει τα μεγάλα τραύματα που έχει δημιουργήσει στην αξιοπιστία της χώρας και στην πραγματική οικονομία».
«Ο κ. Τσίπρας και το επικοινωνιακό επιτελείο της κυβέρνησης όσο και να προσπαθούν δεν μπορούν να αλλάξουν την πραγματικότητα. Το ταξίδι που πραγματοποίησε στην Κίνα δεν αρκεί για να καλύψει την επενδυτική άπνοια που έχει προκαλέσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ και να επουλώσει τα μεγάλα τραύματα που έχει δημιουργήσει στην αξιοπιστία της χώρας και στην πραγματική οικονομία» επισημαίνει μεταξύ άλλων ο κ. Μηταράκης.
Στο κείμενο του αναφέρει:
«Ο κ. Τσίπρας με την επίσκεψη του στο Πεκίνο και τη Σαγκάη το μόνο που έκανε ήταν να βαδίσει πάνω στα δικά μας χνάρια. Δεν προσέθεσε τίποτα το καινούργιο. Καμία νέα επένδυση δεν φέρνει. Και η σύγκριση είναι καταλυτική καθώς μόνο κατά την επίσκεψη του Κινέζου Πρωθυπουργού στην Αθήνα τον Ιούνιο του 2014 υπογράφηκαν 19 συμφωνίες και μνημόνια συνεργασίας αξίας 6,5 δισ. δολ.
Η στρατηγική συνεργασία Ελλάδας – Κίνας, η αναβάθμιση των οικονομικών και εμπορικών σχέσεων, οι νέες επενδύσεις της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά και η παρουσία των μεγάλων κινεζικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα είναι έργα που προωθήθηκαν και σχεδιάστηκαν από τη ΝΔ. Είναι γνωστό σε όλους ότι ο Κώστας Καραμανλής οραματίστηκε και υλοποίησε την μεγάλη επένδυση της Cosco.
Τον Ιανουάριο του 2006 η κυβέρνηση της ΝΔ υπέγραψε την Συνολική Στρατηγική Εταιρική Σχέση μεταξύ των δύο χωρών και ο Α. Σαμαράς την περίοδο 2012 -2014 εξέλιξε την σχέση αυτή καθιστώντας την Ελλάδα βασική πύλη εισόδου και δίνοντας στη διμερή συνεργασία ένα σαφές οικονομικό και επιχειρηματικό περιεχόμενο.
Ο ΣΥΡΙΖΑ στο παρελθόν πολέμησε λυσσαλέα τα συγκεκριμένα επενδυτικά σχέδια. Τώρα, που ανακαλύπτει την σπουδαιότητα τους μιλάει για τη δήθεν πολυδιάστατη πολιτική που ακολουθεί και αποφεύγει την οποιαδήποτε αναφορά στο έργο και τις προσπάθειες των προηγούμενων κυβερνήσεων. Είναι και αυτό ένα δείγμα της πολιτικής μικροψυχίας που διακρίνει τη σημερινή κυβέρνηση.
Ως προς την ουσία της επίσκεψης πρέπει να επισημανθεί:
Πρώτο, ότι το επιχειρηματικό ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε για την επίσκεψη του κ. Τσίπρα ήταν εξαιρετικά περιορισμένο. Τον κ. Τσίπρα συνόδευσαν 40 εκπρόσωποι επιχειρηματικών φορέων εκ των οποίων μόνο οι 25 εκπροσωπούσαν ιδιωτικές επιχειρήσεις. Αντίθετα τον Μάιο του 2013, τον πρώην Πρωθυπουργό κ. Αντ. Σαμαρά συνόδευσαν στην Κίνα 87 εκπρόσωποι ελληνικών επιχειρήσεων και φορέων.
Δεύτερο, στην αντίστοιχη επίσκεψη τον Μάιο του 2013 εμείς, ως Υπουργείο Ανάπτυξης είχαμε διοργανώσει - στο πλαίσιο της επίσκεψης του κ. Σαμαρά - δύο επιχειρηματικά συνέδρια (Business Forum) στο Πεκίνο και στη Σαγκάη. Σε αυτά συμμετείχαν πάνω από 255 Κινεζικές επιχειρήσεις και πραγματοποιήθηκαν πάνω από 450 προγραμματισμένες συναντήσεις με τους εκπροσώπους των Ελληνικών επιχειρήσεων.
Τρίτο, οι επενδύσεις και οι ευρύτεροι σχεδιασμοί της Cosco για την αναβάθμιση του λιμανιού στον Πειραιά έγιναν πριν από την ανάληψη της εξουσίας από ΣΥΡΙΖΑ & ΑΝΕΛ.
Τέταρτο, η παρουσία των δύο κινεζικών τεχνολογικών κολοσσών στην Ελλάδα είχε εξασφαλιστεί πριν από τρία χρόνια. Η Κινεζική Huawei ανακοίνωσε τον Μάιο του 2013 και κατασκεύασε έξι μήνες μετά στον Πειραιά τον διαμετακομιστικό κόμβο για τα προϊόντα που διακινεί στην Ευρώπη.
Πέμπτο, ανάλογες κινήσεις έκανε και η εταιρεία ΖΤΕ η οποία τον Μάρτιο του 2014, ολοκλήρωσε την επένδυση της και κατέστησε το λιμάνι του Πειραιά διαμετακομιστικό κέντρο (transit and logistics hub) για τα προϊόντα της στην Ευρώπη και την ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου.
Έκτο, η Κινεζική Fosun που είχε εκφράσει το ενδιαφέρον της για τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, μπήκε από το καλοκαίρι του 2014 στο κοινοπρακτικό σχήμα για την αξιοποίηση του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό.
Έβδομο, η αεροπορική σύνδεση των δύο χωρών όπως και οι επενδύσεις στον τομέα των υποδομών, των ακινήτων, τέθηκαν επίσης επί τάπητος την περίοδο 2012 -2014.
Όγδοο, προωθήθηκε η ουσιαστική συνεργασία των δύο πλευρών στον τομέα των επενδύσεων. Αφενός με την υπογραφή τον Μάιο του 2013 της συμφωνίας Συνεργασίας του Invest in Greece, με την China Development Bank, με στόχο την προώθηση της οικονομικής συνεργασίας των δύο χωρών σε τομείς προτεραιότητας, όπως, τουρισμός ακίνητα, τηλεπικοινωνίες, μεταφορές και ενέργεια. Αφετέρου με την υπογραφή της συμφωνίας τον Φεβρουάριο του 2014 για τη δημιουργία ενός μόνιμου μηχανισμού για την ενίσχυση της συνεργασίας στον τομέα των επενδύσεων.
Ο κ. Τσίπρας και το επικοινωνιακό επιτελείο της κυβέρνησης όσο και να προσπαθούν δεν μπορούν να αλλάξουν την πραγματικότητα. Το ταξίδι που πραγματοποίησε στην Κίνα δεν αρκεί για να καλύψει την επενδυτική άπνοια που έχει προκαλέσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ και να επουλώσει τα μεγάλα τραύματα που έχει δημιουργήσει στην αξιοπιστία της χώρας και στην πραγματική οικονομία».
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσίευση σχολίου