Το λαϊκό γνωμικό «η φτώχεια θέλει καλοπέραση» επιλέγουν πλέον οι Έλληνες δαπανώντας ολοένα και περισσότερα από το πορτοφόλι τους για αγορές τροφίμων παρά για αγορές άλλων αγαθών η προϊόντων.
Πρόκειται άλλωστε για βασικό κανόνα, ότι τα τρόφιμα αποτελούν το μεγαλύτερο μερίδιο αγορών του πληθυσμού, σε χώρες που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα η είναι αναπτυσσόμενες σε σχέση με τις αναπτυγμένες όπου το μεγαλύτερο μερίδιο στις αγορές κατέχουν άλλα αγαθά. Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών μπορεί πέρυσι να μειώθηκε σε σχέση με το 2010 η μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών για το σούπερ μάρκετ (από 250 ευρώ στα 220 ευρώ),ωστόσο η μείωση σε είδη ένδυσης και υπόδησης, ηλεκτρονικά κλπ είναι πολύ μεγαλύτερη φτάνοντας σε ποσοστά 30%-40%.
Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι ενώ το 2010 για τα είδη παντοπωλείου το μέσο νοικοκυριό δαπανούσε το 21,5% του εισοδήματός του πέρυσι το ποσοστό ανέβηκε στο 26,2% γεγονός που φανερώνει ότι ,παρότι μειώθηκαν την περίοδο της κρίσης τα χρήματα για το σούπερ μάρκετ ,σε σχέση με αγορές άλλων καταναλωτικών αγαθών η προϊόντων σημειώθηκε άνοδος.
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσίευση σχολίου