Η ανακοίνωση του Οργανισμού ήρθε αργά χθες βράδυ και σε αυτή τονίζεται ότι συνολικά από τα 2.000 οχήματα δρομολογούνται σε ημερήσια βάση περίπου 1.300 γεγονός που σημαίνει ότι τα υπόλοιπα 700 παραμένουν ανενεργά στο αμαξοστάσιο. «Ο στόλος οχημάτων είναι δυναμικός και φυσιολογικά υπάρχουν οχήματα με βλάβες, άμεσα επισκευάσιμες ή βλάβες που απαιτούν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για την επισκευή τους», αναφέρει ο ΟΑΣΑ, που συνεχίζει παραδεχόμενος την τοποθέτηση της τεχνολογίας της τηλεματικής σε διαλυμένα οχήματα εξηγώντας ότι τη διατηρούν «προς χρήση για όταν επανακυκλοφορήσουν».
Τι θα συμβεί όμως στην περίπτωση που τα οχήματα αυτά κριθούν μη επισκευάσιμα; Σύμφωνα με την ανακοίνωση «έχει προβλεφθεί η μεταφορά του εξοπλισμού τηλεματικής σε νέα οχήματα, όταν αυτά αποκτηθούν. Ως εκ τούτου, παρά το γεγονός ότι κατά τη διενέργεια του διαγωνισμού προμήθειας και κατά την αρχική επιλογή των οχημάτων –όπως προέβλεπε η σύμβαση- δεν θα ήταν δυνατή η πρόβλεψη μελλοντικών βλαβών, έχει εξασφαλιστεί ότι το σύνολο της τεχνολογίας της τηλεματικής θα εγκαθίσταται σε όλο τον εν λειτουργία στόλο και θα τίθεται στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού απρόσκοπτα».
Τι είχε αποκαλύψει η αυτοψία του iefimerida στο αμαξοστάσιο του ΟΣΥ
Ενώπιον ενός απίστευτου θεάματος βρέθηκε ο δημοσιογράφος του iefimerida Ιάσων Πιπίνης κατά τη διάρκεια της «αυτοψίας» που έκανε στο αμαξοστάσιο του ΟΣΥ. Τεχνικοί τοποθετούσαν μηχανήματα τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε διαλυμένα λεωφορεία που έχουν αποσυρθεί οριστικά!
Τεχνικοί τοποθετούν μηχανήματα τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε λεωφορεία που έχουν καθηλωθεί στο αμαξοστάσιο
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η διαδικασία τοποθέτησης έχει ολοκληρωθεί σχεδόν στο σύνολο των οχημάτων που κυκλοφορούν κανονικά, ωστόσο η υπηρεσία αυτή ακόμη δεν έχει ξεκινήσει να λειτουργεί. Όταν η εταιρεία ανέλαβε να υλοποιήσει αυτό το πρόγραμμα τα λεωφορεία κυκλοφορούσαν κανονικά, στο μεταξύ όμως αποσύρθηκαν λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και οι τεχνικοί αναγκάζονται τώρα (για να μη χρεωθούν τις απώλειες) να τοποθετήσουν τα ηλεκτρονικά μηχανήματα σε παροπλισμένα λεωφορεία που βρίσκονται καθηλωμένα στα αμαξοστάσια.
Μέσα σε κύκλο διακρίνονται τα μηχανήματα τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου που αυτές τις μέρες τοποθετούνται σε λεωφορεία που έχουν αποσυρθεί
Το ερώτημα που προκύπτει είναι για ποιο λόγο το υπουργείο δεν δίνει εντολή να κρατηθούν τα ηλεκτρονικά μηχανήματα σε εφεδρεία, έτσι ώστε όταν λειτουργήσει η υπηρεσία να μπορούν να αντικαταστήσουν μηχανήματα που θα υποστούν βλάβες, αντί να τα τοποθετούν σε διαλυμένα οχήματα, από τα οποία μετά θα πρέπει να «ξηλωθούν» και να αφαιρεθεί η καλωδίωση; «Αυτά είναι χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και η εταιρεία που έχει αναλάβει τον διαγωνισμό οφείλει να τοποθετήσει τα μηχανήματα της τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα λεωφορεία ανεξάρτητα αν αυτά θα κυκλοφορήσουν ή όχι», απάντησε στον Ιάσονα Πιπίνη ο πρόεδρος του Σωματείου Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ Απόστολος Ραυτόπουλο.
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσίευση σχολίου