Με τον πρόεδρο του Τεχνικού Επιμελητηρίου
Ελλάδος-Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας κ. Πάρι Μπίλλια συναντήθηκε η υποψήφια
δήμαρχος Πυλαίας-Χορτιάτη Έλενα Ρουσάκη, συνοδευόμενη από τους μηχανικούς του
συνδυασμού "Σύγχρονος Δήμος" Κυριάκο Κατέχη και Δημήτρη Παπαγεωργίου.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε μέσα σε πολύ όμορφο και χαλαρό κλίμα επιτρέποντας
τις δυο πλευρές να καταθέσουν τις απόψεις και τις θέσεις τους για σοβαρά θέματα
του Δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη. Κατά την διάρκεια της επίσκεψης που από εθιμοτυπική
μετετράπει σε ουσιαστική, ετέθησαν τα ζητήματα:
α) Της ενδοδημοτικής αστικής συγκοινωνίας
και του τρόπου επικοινωνίας όλων των Δημοτικών Ενοτήτων με Μέσα Μαζικής
Μεταφοράς, καθώς χωρίς μια επαρκή αστική σύνδεση όλων των περιοχών, υπάρχει
ακόμη μεγαλύτερη δυσκολία ανάπτυξης της τοπικής αγοράς. Στόχος της κ. Ρουσάκη
και του συνδυασμού της είναι η δημιουργία ενός μέσου σταθερής τροχιάς.Όπως
επισημάνθηκε για την υλοποίηση αυτού του μέσου θα πρέπει να διεκδικηθεί βοήθεια
από το κράτος, με την δημοτική αρχή να πιέζει προς αυτή τη κατεύθυνση.
β) Της πιθανότητας επέκτασης του Μετρό
Θεσσαλονίκης μέχρι τον δήμο Πυλαίας-Χορτιάτη. Για το συγκεκριμένο θέμα υπάρχει
μεγάλη επιφύλαξη, καθώς ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί και δεν έχουν ξεκινήσει
δρομολόγια στην βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης.
γ) Συζητήθηκε η πρόταση για δημιουργία
Μαρίνας στο παραλιακό μέτωπο του δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη.
δ) Ο κ. Μπίλλιας εμφανίστηκε θετικός στην
προοπτική συμμετοχής εκπροσώπου του
ΤΕΕ/ΤΚΜ σε μια αναπτυξιακή επιτροπή που επιθυμεί να δημιουργήσει στον δήμο η κ.
Ρουσάκη και στην διοργάνωση από κοινού
ενημερωτικών ημερίδων για την βιοκλιματική ενέργεια και την ενεργειακή
αναβάθμιση των κτιρίων.
ε)Μεγάλη βαρύτητα δόθηκε στις προοπτικές
βελτίωσης της καθημερινότητας των δημοτών, μέσα από την ανάπλαση του οδικού
δικτύου, την βελτίωση των πεζοδρομίων, αύξηση των χώρων πρασίνου και την δημιουργία
χώρων στάθμευσης οχημάτων και γενικότερα
στην αναβάθμιση του πλαισίου αστικής κινητικότητας.
στ) Τέλος συζητήθηκε και το μεγάλο θέμα
της πεπαλαιομένης περιφερειακής οδού, που αντιμετωπίζει μεγάλο κυκλοφοριακό
πρόβλημα καθώς υποδέχεται μεγαλύτερο όγκο οχημάτων από αυτών που είχε
υπολογιστεί όταν είχε κατασκευαστεί. Με την πάροδο του χρόνου το πρόβλημα
επιδεινώνεται και για τον λόγο αυτόν, συζητήθηκαν λύσεις που έχουν εφαρμοστεί
σε άλλα κράτη, με την κατασκευή οδικής γέφυρας πάνω από την υφιστάμενη περιφερειακή
ή μια υπόγεια σήραγγα κάτω από την περιφερειακή.
Όπως
τονίσθηκε για όλα τα παραπάνω μεγάλα έργα χρειάζεται πρωτίστως μελέτη
βιωσιμότητας.Το ΤΕΕ/ΤΚΜ φάνηκε θετικό στην παροχη τεχνογνωσίας μελλοντικά προς τον δημο Πυλαίας-Χορτιάτη.
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσίευση σχολίου