Φωτοβολταϊκά και αντλίες θερμότητας μπαίνουν στο «μενού» που θα παρέχει η ΔΕΗ στους καταναλωτές, στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της εμπορικής πολιτικής της. Παράλληλα, για τους καλούς πελάτες ετοιμάζεται η εφαρμογή προγράμματος «μπόνους», με συλλογή πόντων που θα εξαργυρώνονται σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, ανάλογου με αυτό που εφαρμόζουν τράπεζες κι άλλες εμπορικές επιχειρήσεις.


Οι πρωτοβουλίες αυτές περιγράφονται στο νέο επιχειρησιακό σχέδιο της ΔΕΗ για την περίοδο 2021-2023, που παρουσίασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης, Γιώργος Στάσσης, στους επενδυτές, με στόχο σε πρώτη φάση την αποτροπή της διαρροής των καλών πελατών στον ανταγωνισμό και, στη συνέχεια, την ανάκτηση ενός ποσοστού των λεγόμενων «golden customers», χωρίς να επηρεάζεται η πρόβλεψη πως το συνολικό μερίδιο αγοράς της ΔΕΗ θα μειωθεί σε 54% από 64% τον Σεπτέμβριο του 2020.

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.