Η ομάδα Ρομποτικής του
1ου ΕΠΑΛ Διονύσου, με τους μαθητές : Αχιλλέα Χάιτα, Ναταλία
Βενιέρη, Γεώργιο Γκίνη, Σπύρο Πεντάκαλο, και Θεοδώρα
Παναγιωτοπούλου και τους καθηγητές: Ελένη Χατζηανδρέου, Στέργιο
Αποστολόπουλο και Γεώργιο Βενιέρη, εκδήλωσαν το ενδιαφέρον τους
για συμμετοχή και παρουσίασαν με μεγάλη επιτυχία το έργο -
κατασκευή τους στις παρακάτω διοργανώσεις:
- 8ο Παναρσακειακό Μαθητικό Συνέδριο 1- 6
Απριλίου 2022 με θέμα:
«Πόλεις του 21ου αιώνα : Προκλήσεις – Προσαρμογή – Ποιότητα».
Στο Συνέδριο συμμετείχαν μαθητές από τα 15 Αρσάκεια – Τοσίτσεια
Γυμνάσια – Λύκεια , αλλά και από δημόσια και ιδιωτικά, γενικά και
επαγγελματικά Λύκεια της Αττικής. Προεδρεύων στη ζώνη παρουσίασης
της εργασίας – κατασκευής του 1ου ΕΠΑΛ Διονύσου , ήταν ο κ.
Δημήτριος Μούρτζης, Καθηγητής Μεθόδων Προγραμματισμού και Ελέγχου
Συστημάτων Παραγωγής του Τμήματος Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών
Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών, ο οποίος μετά το τέλος της
παρουσίασης εκδήλωσε το ενδιαφέρον του για πιλοτική κατασκευή της
εργασίας.
- 6th Aegean Robotics Competition του Πανεπιστημίου
Αιγαίου 9 – 10 Απριλίου 2022.
Η συμμετοχή στον Πανελλήνιο διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής,
ήταν στην κατηγορία Remote Freestyle Β΄θμιας εκπαίδευσης, στην
οποία μετά την αξιολόγηση όλων των συμμετοχών η εργασία – κατασκευή του 1ου ΕΠΑΛ Διονύσου,
διακρίθηκε, καταλαμβάνοντας την 4η θέση Πανελλαδικά.
- Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2022 του ΕΚΦΕ
Πέλλας 9 – 10 Μαΐου 2022.
Στο φεστιβάλ συμμετείχαν μαθητές απ΄ όλη την Ελλάδα με στόχο να
γνωρίσουν την συμβολή της ρομποτικής στην επίλυση προβλημάτων (
περιβαλλοντικών, τεχνολογικών, επιστημονικών, υγείας, κ.ά.).
Η συγκεκριμένη κατασκευή αναπαριστά τις συνθήκες σε έναν
πλημμυρισμένο δρόμο. Ενσωματώθηκαν αυτοματισμοί που
ενεργοποιούνται ανάλογα με τη στάθμη του νερού έτσι ώστε να
προστατεύουν τα διερχόμενα αυτοκίνητα και τους πεζούς. Οι
αυτοματισμοί υλοποιήθηκαν με μικροελεγκτές Arduino Uno, με
αισθητήρες στάθμης υγρών, με μοτέρ, με οθόνες lcd και με αντλία
άντλησης των νερών. Στην οθόνη, ανάλογα με την στάθμη του νερού,
εμφανίζονται κατάλληλα μηνύματα σε συνδυασμό με τον φωτεινό
σηματοδότη. Στην περίπτωση που πρέπει να διακοπεί η κυκλοφορία
κλείνει ο δρόμος με τη χρήση μπάρας και στην συνέχεια με χρήση
αντλίας , τα νερά διοχετεύονται σε δεξαμενή. Όταν η στάθμη του
νερού κατέβει σε ασφαλή επίπεδα , ο δρόμος δίνεται πάλι σε
κυκλοφορία. Το συγκεκριμένο project έχει πρακτική εφαρμογή στην
τοπική κοινωνία αφού αποτελεί λύση σε υπαρκτό πρόβλημα της
περιοχής του σχολείου μας. Ευχόμαστε η προσπάθεια των μαθητών και
των εκπαιδευτικών που εργάστηκαν για την υλοποίηση αυτής της
εργασίας – κατασκευής να βρει την ανάλογη ανταπόκριση.
Πολλά συγχαρητήρια, στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς του
σχολείου για την υλοποίηση αυτής της ιδέας.
Με εκτίμηση,
Ο Σύλλογος Διδασκόντων
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσίευση σχολίου